zaterdag 11 mei 2013

3de in Krusnoman

Een kort berichtje:

Ik ben vandaag 3de geëindigd in de Krusnoman Long Distance Duathlon (5-80-15) in het Tsjechische Kliny. Een ongelofelijke belevenis, zeker omdat ik ruim twee uur aan de leiding reed/liep, met zes minuten voorsprong aan de verschrikkelijke slotrun kon beginnen en pas in het ultieme slot van de wedstrijd twee tegenstrevers (Petr Vabrousek en Petr Minarik) moest laten voorgaan.

Spijtig, maar wat een ongelofelijke belevenis. Een onvergetelijke ambiance bij mijn aankomst, een Engelstalig interview voor de Tsjechische televisie, de podiumceremonie, mijn algemene indruk, enz. Allerlei zaken die ik misschien nooit meer zal meemaken, maar alleszins ook nooit meer zal vergeten.

Later volgt een uitgebreider verslag van de Tsjechische trip!

Meer info: LINK - LINK - LINK

Passage aan wisselzone
Fiets
Begin tweede run

Eenzaam in de tweede wisselzone
Begin slotrun
Moordende slotrun
Aankomst
Met Petr Vabrousek
Podium

Geen opmerkingen:

Een reactie posten