maandag 25 april 2011

Programma komende weken

Hallo!

De stage-vakantie in Calabrië is praktisch vlekkeloos verlopen. De trainingen waren lang en lastig, maar ik geloof erin dat het deze keer niet té lang en niet té lastig was. Zowel qua kilometers als qua hoogtemeters heb ik me in vergelijking met de voorbije jaren serieus ingehouden. Het enige nieuwe was de invoer van looptrainingen. Benieuwd wat het de komende weken en maanden zal geven.

De voorbije dagen stonden vooral in het teken van recuperatie. Overmorgen staat mijn eerste wedstrijd gepland. Hopelijk ben ik voldoende gerecupereerd om de wedstrijdkilometers vol te maken.

Het wedstrijdprogramma voor de komende weken ziet er als volgt uit. Aanpassingen zijn altijd mogelijk, uiteraard...

Woensdag 27 april: Herzele (wielrennen, 1.12-wedstrijd)
Zondag 1 mei: Doornik (duatlon, BK ploegen met Triathlon Team Ieper)
Zaterdag 7 mei: Dudzele (wielrennen, 1.12-wedstrijd, organisator = mijn ploegleider)
Zondag 8 mei: Dwars door Brugge (lopen, 14,5 km)
Zaterdag 14 mei: Assebroek (wielrennen, 1.12-wedstrijd)

Tot de volgende!
Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten