maandag 30 april 2012

Ciney = afsluiter voorjaar

Hallo!

We zijn weer een weekje verder. Tijd om morgen op de eerste dag van de vijfde maand mijn voorjaar af te sluiten met een offroad duatlon in het Waalse Ciney. Oorspronkelijk wist ik niet van het bestaan van deze wedstrijd, maar door mijn schrapping van de duatlon in Houdain-lèz-Bavay (non drafting -> drafting) was ik op zoek naar een alternatief en kwam ik uit bij deze MTB-duatlon.

Het herstel na de veeleisende opdracht in Douai verliep niet van een leien dakje, maar gelukkig ben ik er dan toch in geslaagd om de nodige frisheid terug te vinden. In Ciney krijg ik een fietsparcours voorgeschoteld dat mij op het eerste zicht goed moet liggen. Hopelijk zal de werkelijkheid dat ook aantonen.

Meer info over de wedstrijd vind je op volgende link: http://lapedaledor.blogspot.com/p/duathlon-cinacien.html 

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten