zaterdag 9 oktober 2010

Weer 3de

Hallo!

Woensdag eindigde ik (alweer) derde in de SVS-loopcross, georganiseerd door het VTI/Zandstraat Brugge. Ik had geen goed gevoel door - jawel - alweer maagproblemen. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gegeten. Het is nu zaak om heel goed op mijn voeding te letten, want anders zal ik blijven sukkelen. Het parcours was ook helemaal mijn ding niet. We moesten twee rondes afleggen met telkens grote lussen op een voetbalveld, met haakse bochten van 180 graden. Lieven Vandenbroucke won gemakkelijk voor een sterke Brecht Vanhaverbeke, tevens de twee leerkrachten die ook mij vooraf gingen. Ikzelf eindigde slechts 13de op 40 deelnemers.

Vandaag (zaterdag) werkte ik een duurtraining af, met één intensief blokje om de wissel van de fiets naar de slotloop te trainen. Die test is goed verlopen en het mindere gevoel van woensdag behoort tot het verleden. Woensdag start ik in het Provinciaal scholenkampioenschap veldlopen in Roeselare. Komende zondag open ik dan mijn winterduatlonseizoen in het Kempense Olen.

Groet!
Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten