zondag 9 juni 2013

7 van Kettelo: winst!

Hallo allemaal

Ik won vandaag voor de tweede opeenvolgende keer de 7 van Kettelo in Mollem bij Asse, een heuvelachtige en bochtige tijdrit over 7 km. Gunther Gellaerts eindigde tweede op 25 seconden, Hans Spilliaert vervolledigde het podium op 35 seconden.

Mijn wedstrijdrecord van vorig jaar scherper stellen lukte niet (5 seconden trager), maar de wind blies dan ook uit de omgekeerde richting. Ik weet niet of het daaraan lag, maar goed. Ik ontbreek nog wat frisheid om komende zaterdag in Oostkamp héél sterk voor de dag te komen. We weten dus waaraan te werken...

Later meer.

Tom

2 opmerkingen:

  1. Dag Tom, proficiat! Kan je ook de volledige uitslag online plaatsen?? Mvg Wim Lagae

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wim! (even veel te druk met ... artikels schrijven ;-))

    Top vijf:
    2. Gunther Gellaerts
    3. Hans Spilliaert
    4. Tom Vandierendonck
    5. Reinoud Amelynck

    Ik denk dat jij ook top tien gehaald hebt...
    Wachten op de volledige uitslag, want die ken ik zelf ook nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen