zaterdag 28 mei 2011

2de in ITT Dudzele

Vandaag behaalde ik een 2de plaats in een individuele tijdrit over 18 km in Dudzele. Door de wind en het lastige parcours (met twee U-bochten) lagen de snelheden (bij mij net geen 44 km/u) een stukje lager dan je normaal in zo'n tijdrit zou mogen verwachten.

Ik had een hele poos de beste tijd achter mijn naam staan, maar topfavoriet Rudi De Boelpaep ging er uiteindelijk nog ruim (35 seconden?) onder. De derde eindigde op meer dan een minuut.

Morgen Laarne. Veel wind en misschien zelfs nog regen ook, dat belooft weer een heel leuke wedstrijd voor mij te worden.

Hieronder een foto van de prijsuitreiking na de tijdrit:

2 opmerkingen:

  1. Mooie prestatie, ik stond net voor jou op nummer 1, maar als 16 jarige was het bijna onmogelijk om dit te winnen :D proficiat met je 2de plaats !

    Groetjes,
    Devriendt Damon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Profitiat ook voor jou. Ik zie dat je onlangs nog een wedstrijd won na een solo van ... 18 km ;-)

    Dus tijdrijden zul je wel goed kunnen. Blijven op trainen, want het is een mooie (en eerlijke) discipline.

    Zeker voor mij, want ik kan niet goed in een peloton rijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen