zondag 8 mei 2011

Geen Dwars door Brugge voor mij...

Geen Dwars door Brugge voor mij in 2011. Nadat ik gisteren al afzegde voor de 1.12-wielerwedstrijd in Dudzele, nota bene een organisatie van mijn eigen ploegleider, heb ik beslist om ook vandaag niet van start te gaan.

Oorzaak: problemen met de luchtwegen, die me sinds woensdag teisteren.

Ik weet niet hoe ik het 'virus' opgelopen heb, maar feit is wel dat het geen goed teken is dat ik alweer in een sukkelstraatje beland ben. De weersomstandigheden (tot 20 graden verschil tussen dag en nacht en een verraderlijke wind) zullen mij waarschijnlijk de das omgedaan hebben, maar het is GEEN toeval dat ik altijd bij de 'slachtoffers' ben.

Ik zei maanden geleden al dat ik gewoon eens een VOLLEDIGE rustperiode van een 3-tal weken nodig heb (de vorige dateert al van augustus 2009...), maar door mijn dagelijks woon-werkverkeer is dat voorlopig onmogelijk. Misschien moet ik dit duatlonseizoen gewoon vergeten en me in 2011 alleen toespitsen op enkele tijdritten.

Misschien... Het moet één van mijn vaakst gebruikte woorden van de laatste jaren zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten