vrijdag 22 maart 2013

Duatlon Geluwe

Hallo allemaal

Zondag wordt het West-Vlaamse duatlonseizoen geopend met een organisatie van mijn eigen TTI. Ik zal echter niet op de kwartafstand starten, want - eerlijk gezegd - is daar voor mij persoonlijk nog weinig duatlon aan. Met 18 loop- tegenover 37 fietskilometers lijken de onderlinge verhoudingen me niet echt gerespecteerd, ook al is dat vooral het gevolg van wegenwerken. Hoe dan ook blijft een kwartduatlon waarin gestayerd mag worden, voor mij een mission impossible.

Gevolg is dat ik in de sprintduatlon start, die anderhalf uur voordien betwist zal worden. Afstanden zijn als volgt: 2,7 km lopen (3 rondes), 17,7 km fietsen (3 rondes) en 1,8 km lopen (2 rondes). Elke fietsronde moeten we de kasseiklim van de Molenhoek over. Door de - alweer! - moeilijke weersomstandigheden zal ook deze korte duatlon een wel heel lastige bedoening worden.

Hopelijk moet de wedstrijd niet afgelast worden, want morgen wordt er nog een serieus pakje sneeuw voorspeld. Duimen maar...

Voornaamste deelnemers aan de wedstrijd op de korte afstand zijn Sander Heemeryck, Jan Goddaer, Bart Verkaemer, Wim Vanleene, Diederik Derijcke, Wouter Devalet en Thijs Vanhee,

Meer info: KLIK

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten