zondag 9 februari 2014

Nieuwe test

Hallo

Gisteren nam ik in Terneuzen deel aan een loopwedstrijd over 6,7 km. Door de felle wind werd het een lastige bedoening, waarbij ik er in de laatste vijf km alleen voor stond. Ik bleef voortdurend op een 50-tal meter hangen van vier koplopers, waarvan er drie de wedstrijd op de lange afstand voor hun rekening namen. Ik kon echter mijn snelheid (16,2 km/u)  behouden en finishte als tweede. Een prima test na de lactaattest van afgelopen woensdag.

Vandaag trainde ik mee met de beloften en elite zonder contract van de Brugse Velosport, voor een heuvelachtige training vanuit Kanegem door de Vlaamse Ardennen. De komende dagen staan nog enkele intensievere prikkels op het programma. Volgende week zondag wacht dan de fameuze crossduatlon in de modder van Jurbise.

De wedstrijd in Terneuzen was ook de eerste in mijn nieuwe tenue. Ondersteund - materieel, logistiek en financieel - door vijf privésponsors (met dank aan Beltherm, Trisport Pharma, Apotheek De Meersen, CEP-compressiekousen en Fast Forward Wheels) wil ik er in 2014 mijn beste beentje voor zetten.


Tom

1 opmerking: