dinsdag 16 juni 2009

Bergen


Gisteren verdedigde ik mijn scriptie voor de eindjury. Vanaf nu ligt alle (school)werk achter de rug. Vanaf 1 augustus verhuis ik en vanaf september begin ik meer dan waarschijnlijk les te geven.


Zaterdagnacht vertrek ik met mijn oom Guy Van Den Kieboom en Rudy Verheyen naar Noord-Italië, waar we eerst een drietal dagen in de streek rond Bolzano zullen rondtoeren. Daarna volgen nog Bormio (of Prato allo Stelvio) en Oetz, waar we het parcours van de Oetztaler Radmarathon zullen rijden. Op de terugweg volgt nog een ritje in de Duitse Alpen, met vooral de beklimming van de Nebelhorn (zie foto): bijna 9 km aan gemiddelde van ... 14%. Ben benieuwd of we boven zullen geraken.


Hopelijk kan ik daar ergens een netwerkverbinding vinden en mijn ervaringen, foto's en grafieken hier op mijn blog plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten