vrijdag 29 oktober 2010

Eindwinnaar Brugs SVS-loopcriterium

Hallo!

Woensdag vond de laatste wedstrijd van het Brugse SVS-loopcriterium plaats, ditmaal in het Veltembos in Sint-Kruis. Het is een van mijn favoriete parcours waar ik regelmatig op train, aangezien het slechts een 4-tal kilometer van mijn woonplaats gelegen is.

Ik verscheen er dit jaar echter niet aan de start, uit voorzorg, door een buikgriep die me sinds zondagnacht geselde.

Gisteren verschenen de uitslagen al op de website, waardoor ik nu zeker ben van de eindoverwinning. Mijn twee 'concurrenten' - Vandenbroucke en Vanhaverbeke - liepen ook niet meer mee en kwamen op die manier niet meer in aanmerking voor de eindzege, aangezien je aan minstens drie crossen moet hebben deelgenomen!

Alweer een overwinning erbij dus, hoe klein en onbelangrijk ze ook is. Een overwinning is en blijft een overwinning ;-)

De voorbije week is er ook heel wat veranderd i.v.m. mijn toekomst als duatleet. Volgende week meer daarover. Van zaterdag tot maandag trek ik naar Trier voor een ministage met o.a. Esteban Talloen en Anthony Spysschaert.

Tot dan!
Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten