zondag 23 december 2012

Wintertrainingen

Hallo

Intussen ben ik alweer een tijdje (3 weken) aan mijn wintertrainingen bezig. De eerste daarvan verliep moeizaam en eindigde - met dank aan een lichte griepopstoot - met een trainingsloos weekendje. Ik kon echter vlug hervatten en na twee perfecte weken stel ik gelukkig een gestage progressie vast. Vooral de afgelopen dagen merkte ik dat er stilaan weer wat power in de benen begint te komen. Ook de komende kerstvakantie staat volledig in het teken van de basisopbouw.

Mijn eerste testje in competitie wordt de loopwedstrijd in het Nederlandse Westdorpe, op 19 januari. Westdorpe is een dorp vlakbij Zelzate, net over de Belgisch-Nederlandse grens. Ik zal starten op de middellange afstand over 8,7 km. Mijn eerste duatlon volgt op 10 februari in het Henegouwse Jurbise bij Mons.

Mijn gedetailleerd programma zal begin januari verschijnen.

Groeten
Tom


1 opmerking:

  1. Dag Tom,

    Zalig Kerstfeest!
    Sinds ik je blog ontdekt heb, volg ik je prestaties op de voet. Leuk om te lezen dat je goed uitgerust de trainingen weer hebt hervat. Zelf heb ik ook even stilgelegen. Een lichte verrekking eind november heeft me een weekje aan de kant gelaten en daarna heb ik een week of twee rust gepakt. Ik heb pas na half december de draad weer opgepakt, maar de duur en intensiteit van m'n trainingen zijn nog beperkt.

    Waarvoor ik je contacteer: ik merk dat je bij je sportbeoefening goed omkaderd wordt. Hoe is dat gekomen? En hoe ben jij aan sponsors geraakt? Heb jij die mensen benaderd of hebben zij zelf aangeboden je te sponsoren?

    Ik wil dat graag eens weten omdat mijn eigen loopprestaties van de afgelopen tijd me wat ambitieus hebben gemaakt.
    Volgens mijn trainer, clubgenoten en collegalopers heb ik nog marge en ik wil de komende jaren nog wel wat uit m'n benen schudden. Een kleding- of schoenensponsor hebben zou dan misschien wel handig zijn (?), niet alleen voor de motivatie, maar ook omdat het voordelig is voor m'n portemonnee (?).
    Maar ja, hoe geraak je eraan? En is dat wel zo mooi, voordelig en motiverend als ik me voorstel? Of zorgen sponsors juist voor extra druk?
    Beetje vragen waar ik mee zit...

    Je mag me altijd antwoorden op mijn e-mailadres: pauldeezet@telenet.be
    Ik ben heel benieuwd naar je antwoord. Alvast bedankt voor de info en voor je tijd.

    Succes met de trainingen!

    Paul.

    BeantwoordenVerwijderen