zondag 10 februari 2013

Winterduatlon Jurbise


Vandaag 2de geëindigd in de winterduatlon in Jurbise.

Na de eerste run over 4 km stond ik 1'05" in het krijt t.o.v. Kevin Greeven, Tim Vijverman en Christophe Baïolet.

Op het loodzware MTB-parcours kon ik vlug oprukken en nog voor halfweg lag ik in tweede positie, leider Greeven 50 meter voor me uitrijdend. Ik bleef echter hangen en kon pas in het ultieme slot van de tweede fietsronde in zijn spoor geraken. Nu ja, spoor is veel gezegd. Het waren vijf à tien seconden...

Na een slechte wissel verloor ik nog eens vijf à tien seconden en in de slotrun herhaalde datzelfde verlies zich nogmaals, zodat ik 2de eindigde op een halve minuut.

Baïolet werd derde op 1'30", Vijverman 4de op 2'30".

Uitslag: LINK

Later meer.

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten