vrijdag 29 juni 2012

Alpen


Hallo!

Zaterdag vertrek ik voor een tweetal weken naar de Alpen voor een trainingsstage/reis, samen met Rudy Verheyen, voormalig top-10 in La Marmotte en veelvoudig cyclowinnaar. In totaal zullen we op vijf verschillende plaatsen logeren, te beginnen met vier dagen in het Oostenrijkse Götzis, vlakbij de grens met Zwitserland en Liechtenstein. Later staan ook de Noord-Italiaanse meren en de streek van Sion-Sierre-Visp op het menu.

Het is de bedoeling om na de intensievere maanden mei en juni weer meer nadruk te leggen op het langere werk: lange, trage duurtrainingen afgewisseld met niet al te intensieve intervaltrainingen. Op die manier zou ik in orde moeten geraken tegen de uitdagende maand augustus, met als belangrijkste wedstrijden Powerman Geel (= BK lange afstand ) en Powerman Austria (Weyer).

Zo zal het landschap er voor mij de komende twee weken alleszins uitzien:


Hopelijk kan ik tijdens de stage af en toe op internet, zodat ik hier regelmatig enkele mooie foto's kan posten.

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten