vrijdag 22 juni 2012

Geruchtenmolen

Het begon zondag als een gerucht dat mij vanuit verschillende hoeken aangereikt werd, maar intussen is het dat niet meer. Onderstaande foto bewijst misschien niet alles, maar vertelt ons wel veel. Héél veel! Zo niet alles!


Ik mag me de winnaar van de tijdrit in de Ronde Gaumaise noemen. Alleen heeft het absoluut geen zin om daarvoor klacht in te dienen. Waterdichte bewijzen zijn er niet, zelfs deze foto kan dat niet veranderen. Bovendien is de winnaar lid van de organiserende club, ligt het voorval al bijna een week achter ons en kunnen de klassementen wat mij betreft toch niet meer aangepast worden. Raphaël Dion is in mijn ogen trouwens de oververdiende eindwinnaar. Alleen had hij na de tijdrit op vrijdagavond niet als winnaar gehuldigd mogen worden...

Tom

1 opmerking: