zondag 24 juni 2012

Duatlon Dreikirchen

Vandaag mijn 1ste zege als duatleet geboekt. En dat in het buitenland, meer bepaald in het Duitse Dreikirchen. Geen zwaar bezette duatlon, maar een overwinning blijft een overwinning. Bovendien lagen de afstanden en het parcours mij als gegoten met 1,2 km lopen, 23 km tijdrijden en 5,7 km lopen op een loodzwaar parcours (ca. 500 hoogtemeters).

Na een stevig fietsnummer begon ik met een ruime voorsprong op mijn dichtste achtervolgers. Die marge kon ik zonder problemen vasthouden in de veeleisende 2de run. Landgenoot Wim Vanleene, met wie ik de verplaatsing maakte, werd 2de op 2'20".

Media: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120624_00197982


Nu even genieten!

Later meer.
Tom

1 opmerking:

  1. pascal vanaudenaerde25 juni 2012 om 19:24

    een dikke proficiat met je eerste duatlon-overwinning en wat voor één.meer dan twee minuten op eerste achtervolger, dat is niet niets hé.chique hoor

    BeantwoordenVerwijderen