donderdag 7 juni 2012

Hallo

Zaterdag sta ik voor een volgende uitdaging in 2012: de individuele tijdrit én de koppeltijdrit in Oostkamp. Vorig jaar strandde ik er twee keer op de dichtste ereplaats, nochtans telkens met een aanvaardbaar hoog gemiddelde. Hopelijk overkomt het me niet nog eens. Na de opwaartse trend van de voorbije anderhalve maand lijkt iedereen ervan overtuigd dat ik het nu ook in Oostkamp even 'vlug' zal afmaken, maar zo eenvoudig is het natuurlijk niet. Ik hoop op een overwinning, maar het zijn nog altijd de benen die het zullen moeten doen.

Om 16.29 trek ik op pad voor het individuele nummer over 21,3 km (= 3 ronden en 6 autosnelwegbruggen), om 18.10 volgt dan de koppeltijdrit met Esteban Talloen over exact hetzelfde parcours. In de individuele tijdrit wordt het uitkijken naar uittredend winnaar Rudi De Boelpaep en vermoedelijk ook Stieven Galle. In de koppeltijdrit verwacht ik vooral een sterke Devolder-Tiers, laureaten van vorig jaar. En zo kan ik nog wel enkele te verwachte namen opsommen, maar uiteindelijk draait het in zo'n strijd tegen de klok maar om één iets: naar jezelf kijken.

Meer info over de wedstrijd vind je op volgende link: http://www.wtcdeputters.be/TijdritPutters/indextijdrit.php

De weersomstandighen lijken ondanks alle miserie van de voorbije dagen nog goed mee te vallen, ook al zal de wind in de open vlaktes ongetwijfeld een rol van betekenis spelen.

Tom

Oostkamp 2011
Oostkamp 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten