zaterdag 8 mei 2010

Dwars door Brugge

Zondag start ik met mijn leerlingen (+ enkele collega's) in Dwars door Brugge. Deze loopwedstrijd over 15 km doorkruist het historische hart van Brugge en is gekend over het hele land.

Met mezelf gaat het intussen een stuk beter. Na de 14-daagse tijdens de paasvakantie hield ik het vooral op veel rusten en vier à vijf recuperatietrainingen per week. Dinsdag was er de He-cross, waar alle leerlingen van mijn school aan deelnamen. Ik liep mee met zowel de eerste, tweede als derde graad en hield er een heel goed gevoel aan over. Ik moet er wel bij vermelden dat het slechts om wedstrijdjes van 1500-3000m ging.

Sinds eind maart liep ik slechts 50 km, wat in principe veel te weinig is. Daartegenover staat dat ik frisser oog dan toen.

Morgen wordt een kleine test om te zien hoe het nu echt met mijn conditie gesteld is.

Over enkele weken volgen dan enkele duathlons en wielerwedstrijden op de weg.

Later meer.

Tom

--------------
Enkele foto's van de HE-cross:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten