zondag 7 oktober 2012

Reuzen van Wetteren: 8ste

Vandaag een heel regelmatige en goed ingedeelde Reuzen van Wetteren afgewerkt, bekroond met een 8ste plaats. Zoals eerder in mijn blog aangegeven, stonden heel wat Belgische offroadtoppers uit de du- en triatlonwereld aan de start, waardoor ik wist dat een stekje bij de beste tien al een heel mooie prestatie zou zijn. Na de eerste (zware) run van 12 km begon ik met 4'30" achterstand op een 10-tal koplopers, met daarbij zowat alle favorieten (op uitzondering van een spelende Jim Thijs), aan de MTB-proef. Ik kon heel wat tegenstanders remonteren en uiteindelijk als 7de (in het gezelschap van ploegmaat Boterberge) aan de slotrun beginnen. Daarin liep ik heel regelmatig (5de tijd) en kon ik een 8ste plaats op een 5-tal minuten van winnaar Thijs (voor o.a. Baelus, Maes en Bracke) uit de wacht slepen.

Uitslag: http://sportstiming.be/results/scratch/54




Later meer.

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten