zondag 28 april 2013

6de in Douai

Ik ben vandaag op een 6de plaats gestrand in Douai. Letterlijk gestrand, want pas in de laatste halve kilometer moest ik mijn vijfde stek afgeven aan betere loper Mathissart.
Met deze ereplaats mag ik niet klagen en wie de uitslag gezien heeft, zal dat zeker bevestigen... Door werken was het loopparcours wel wat aangepast en moesten we in totaal anderhalve kilometer meer afleggen. Dat kostte mij waarschijnlijk een vijfde en misschien wel vierde plaats, maar goed ja...

Ik haalde er bovendien het op dit moment maximum haalbare uit: een eerste run aan net geen 16 km/u, de +86 km tijdrijden in de heuvelachtige, open vlaktes rondom Douai aan 42 km/u en een slotrun aan 15 km/u. Meer kan en mag ik niet verwachten.

Later een uitgebreider verslag...


2de run

Geen opmerkingen:

Een reactie posten