zondag 19 februari 2012

Winterduatlon Jurbise

Hallo

Vlug even een kort berichtje, want morgen vertrek ik voor een ministage van vier dagen naar de Voerstreek.

Vandaag was er mijn tweede wedstrijd van 2012, meteen goed voor een tweede keer top-tien. Na een 5de plaats in Seneffe ditmaal 7de in Jurbise, weliswaar op een véél sterker deelnemersveld met voor me alleen Buts, Van Houtem, Vijverman, een verdwaalde Fransman en de Speed X'ers Carion en Baïolet. Ik koos meerdere keren het verkeerde spoor op een loodzwaar - 22 km/u moyenne - modderparcours, waardoor ik kostbare tijd verloor en niet nog wat dichter eindigde. Vooral mijn eerste fietsronde was onder niveau.

Een uitgebreid verslag volgt later.

Tom


2 opmerkingen:

  1. Pascal Vanaudenaerde20 februari 2012 om 19:52

    2012 is blijkbaar goed gestart
    al 2x top 10 plaats goed bezig
    geen last meer van de arm?
    amuseer je alvast op stage
    tot binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Met de arm gaat het wel, maar geen 100%. Het zal tijd vergen. Ik kan bijvoorbeeld met mijn rechterarm mijn banden niet oppompen, omdat ik bij die specifieke drukbeweging niet voldoende kracht kan zetten...
    Maar tijdens het sporten heb ik weinig hinder!

    BeantwoordenVerwijderen