maandag 13 februari 2012

Nog een kleine week...

Hallo!

We zijn intussen weer enkele weken verder in de trainingsopbouw. Ik kon alle geplande trainingen tot in de puntjes afwerken en zo kijk ik stilaan uit naar mijn tweede wedstrijd van het nog prille seizoen, meteen ook de eerste in een rij van - in principe - vier wedstrijdweekends.

Zondag 19 februari: winterduatlon in Jurbise (Mons)
Zaterdag 25 februari: wielerwedstrijd voor nevenbonden in Callenelle (bij droog weer, anders snelheidstraining!)
Zondag 4 maart: winterduatlon in Putte (Antwerpen)
Zondag 11 maart: winterduatlon in ??? (keuze tussen Geel en Trier)

De conditie is voor deze (moeilijke) tijd van het jaar meer dan behoorlijk en ik hoop dat komende zondag in Jurbise dan ook te kunnen tonen. De tegenstand zal er weliswaar verre van min zijn, aangezien de Walen (met o.a. Baïolet, Carion, Claisse, Guido, Kesteleyn, Messiaen, Trajius, Van Liefferinge) er hun eerste onderlinge confrontatie voor het Waalse regelmatigheidsklassement voorgeschoteld krijgen en ook heel wat te duchten Vlamingen (Buts, Greeven, Vijverman, Van Houtem, De Munter) naar Henegouwen zullen afzakken. Bovendien verwacht ik ook nog enkele last minute inschrijvingen van potentiële winnaars. Hoe dan ook, ik zal vooral heel tevreden zijn als ik er achteraf een goed gevoel aan overhoud. Lastig wordt het - met de voorspelde weersomstandigheden voor deze week - alleszins in Jurbise...

Meer info over de wedstrijd: www.tcdm.be

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten