donderdag 4 juni 2015

Nog eens gekoerst...

Op zaterdag 23 mei stond ik na lange tijd nog eens aan de start van een wielerwedstrijd. Plaats van gebeuren was Lichtervelde, waar een nevenbondkoers van de LWU over 67 km plaatsvond. Ik had goeie benen en reed een hele koers aanvallend. Alleen ontbreekt de pure snelheid op dit moment en bleek het voor mij moeilijk om definitief weg te geraken. Uiteindelijk slaagde ik daar op een goeie tien km van de streep toch in en kon ik naar een vijfde plaats rijden.

Dit was de uitslag:

Categorie A:
1. Davy Dury, 2. Dominique Feys (DV), 3. Pieterjan Roeygens (DV), 4. Robbe Vangheluwe (DV), 5. Tom Vandenbussche (DV), 6. Tom Decaesstecker (DV), 7. Ward Leyn, 8. Nicholas Braet, 9. Giovanni Debaere, 10. Mathias Vanbelle (DV), 11. Seppe Vangheluwe (DV), 12. Mattijs Holvoet, 13. Kobe Nachtergaele, 14. Kevin Lowagie, 15. Kenny Michels, 16. Spencer Tack, 17. Thibaut Derycke (DV), 18. Steven Staelens, 19. Stijn Van Der Jeught, 20, Pieter-Jan Claerhout, 21. Robbe Deprez (DV), 22. Marijn Declerck, 23. Nils Van Daele, 24. Martino Wielfaert (DV), 25. Wim D'Hooghe (DV), 26. Michaël Parmentier, 27. Bruno Vandenbulcke, 28. Nils Schepens.

Opgaves: Kevin Van Laethem, Enrico Muylle, Jeffrey Hutsebaut, Jasper Verduyn, Klaas Dekeyser (DV), Giovanni De Beyter (DV), Jordy Deltomme (DV), Kevin Nobus (DV), Angelo Minne, Arno Verberckmoes, Stefaan Ferrest, Dieter Desmet, Gregory Smets, Dieter Vanhulle, Tommie Mouton (DV), Wesley Legrand, Samuel Hoornaert (DV), Kevin Despiegelaere, Birger Victor (DV), Gregory Vandaele (DV), Simon Segers (DV), Nick Van Elslander,   Geoffrey Michels, Nico Lefever.



 
Vorige week vrijdag ben ik vervolgens naar de Franse Alpen vertrokken voor in totaal negen trainingsdagen. Ik geniet hier al de hele tijd van fantastisch zomerweer (vandaag zelfs tot 35 graden en meer), prachtige landschappen en kon alles wat gepland was ook afwerken. Zaterdagavond keer ik terug naar België.

Volgende week zondag start ik in de 555-triatlon van Wanze: 500m zwemmen, 50 km fietsen en 5 km lopen.

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten