donderdag 30 juni 2011

BK kwartduatlon en IC Beveren

Hallo!

Een korte, relatieve rustperiode heeft me goed gedaan, net als de terugkeer van het mooie weer. Ondanks een beperkte voorbereiding neem ik zaterdag deel aan het BK kwartduatlon in Kortrijk. Enerzijds als een heel goeie training, anderzijds omdat het om mijn voormalige trainingsparcours uit mijn studentenperiode gaat. Het wordt eveneens een ideale gelegenheid om voeding en drank uit te testen richting het BK LD in Geel. In tegenstelling tot overmorgen gaat het dan wel om een non-drafting.

Maandag rijd ik dan ook nog de Schaal Schoeters in Beveren, een interclub over 144 kilometer. Hopelijk kan ik er een stevige training van maken, want in zulke wedstrijden met héél veel deelnemers en vooral véél gedrum liggen mijn ambities niet hoger.

Nog eens twee dagen erna - woensdag 6 juli - vertrek ik voor een 10-tal dagen richting Zuid-Frankrijk. Eén dagje Bourgogne (Châlon-sur-Saône), 2 dagen Fontaine-de-Vaucluse en ten slotte nog een volledige week in Rustrel, een klein dorpje bij Apt aan de voet van de Lubéron. Beklimmingen van o.a. Mont Ventoux en Signal de Lure staan zeker op het programma.

Groet!
Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten