zaterdag 4 mei 2013

Tijdrit Zelzate

Hallo allemaal

Douai lijkt intussen verteerd te zijn. Het duurde toch een vijftal dagen om weer een aanvaardbaar gevoel te vinden. Als tussendoortje start ik morgenochtend in de individuele tijdrit in Zelzate. Slechts zes kilometer, maar de perfecte weerstandsprikkel in het vooruitzicht van mijn volgende doel, het open Tsjechische duatlonkampioenschap op de lange afstand, volgende week zaterdag.

Hopelijk vind ik morgen de juiste snelheidsbenen terug, want dat zal nodig zijn om voor winst mee te spelen. Anderzijds, als dat niet lukt, zal ik mijn slaap er niet voor laten. We zullen wel zien of ik voldoende gerecupereerd zal zijn van mijn inspanningen in Noord-Frankrijk!

Bekende namen aan de startlijst: Hans Spilliaert (10u39) - Lorenzo Arena (12u42) - Tom Vandierendonck (12u45) - Kevin Vleurinck (2de van vorig jaar - 14u30) - Frederik Devolder (15u54) - David Haerynck (16u06).
Ik zie nog enkele goede wielrenners op de deelnemerslijst staan, maar ik kan onvoldoende inschatten wat zij op een tijdrit over die afstand waard zijn.

Meer info over de tijdrit:
- FACEBOOK: LINK
- WEBSITE: LINK
- STARTLIJST: LINK 

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten