zaterdag 13 november 2010

Geen Reusel voor mij

Ik moet met pijn in het hart afzeggen voor de winterduatlon in Reusel, zeg maar de grote test in functie van Kasterlee. Opkomende keelpijn en een veel te hoge rustpols dwingen mij om forfait te geven. Ik had er - ondanks de verschrikkelijke weersomstandigheden en de vreselijke staat van het parcours - nochtans heel veel zin in. Maar het heeft geen enkele zin om risico's te nemen...

Waarschijnlijk liep ik het virus(je) woensdag of donderdag op. Misschien is dat ook de oorzaak van mijn dramatische loopstart (+/- 80ste) in Malonne. Het feit dat ik in het fietsgedeelte moederziel alleen de vijfde tijd realiseerde en het in de tweede loopproef veel beter deed, is een teken dat het met de conditie in stijgende lijn ging. Spijtig genoeg heeft het lot er anders over beslist.

Hopelijk ben ik vlug weer de oude en kan ik er volgende week weer tegenaan.

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten