vrijdag 28 oktober 2011

Evolutie blessure

Hallo

Vandaag moest ik nogmaals enkele onderzoeken ondergaan in het ziekenhuis.

Conclusies:
- Komende maandag 31 oktober word ik geopereerd aan de elleboog. Geen grote operatie, wel een ingreep om een minuscuul stukje losgekomen weefsel operatief aan te pakken.
- Het herstel van de elleboogbreuk (radiuskopfractuur) verloop goed. In die mate dat mijn arbeidsongeschiktheid voorlopig ingekort werd tot 30 november.
- In principe zal ik de trainingen tussen 5 en 10 november kunnen hervatten. Looptrainingen zullen geen enkel probleem vormen, dus heel bemoedigend nieuws. Voor de fietstrainingen zal ik me moeten beperken tot indoortrainingen op de Tacx. Die worden zeer belangrijk om het spierverlies zoveel mogelijk te beperken.
- Ik ben wedstrijdongeschikt verklaard tot begin januari. Niet dat dit hard aankomt, want de bedoeling was om sowieso pas eind januari de competitie te hervatten.

Tom

1 opmerking:

  1. Pascal Vanaudenaerde31 oktober 2011 om 08:45

    Veel succes met de operatie vandaag
    en een spoedig herstel toegewenst
    beter dat ze het direct in orde brengen hé

    BeantwoordenVerwijderen