vrijdag 21 september 2012

Ploegentijdrit Oostkerke

Hallo

Normaal was het niet de bedoeling, maar overmorgen (zondag) neem ik er nog een wedstrijd bij met de ploegentijdrit in het nabije Oostkerke (Damme). En dat vooral na aandringen van een bevriende wielrenner. De af te leggen afstand bedraagt 9,1 km, verdeeld over twee rondes. Geen snelheidsparcours en hopelijk blijft de voorspelde regen uit tot na de wedstrijd.

Ikzelf haspelde de voorbije week heel wat loop- en fietskilometers af in functie van de Reuzen van Wetteren, mijn vierde en laatste Long Distance Duatlon van het jaar op zondag 7 oktober. Ook morgen zal ik me zeker niet inhouden, maar in principe moet ik zondag nog over voldoende krachten beschikken om ook in de ploegentijdrit mijn steen(tje) te kunnen bijdragen.

Onze ploeg bestaat uit vijf renners. De derde aankomsttijd telt.
- Jan Goddaer
- Anthony Spysschaert
- Esteban Talloen
- Tom Vandenbussche
- Tom Vandierendonck

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten