zaterdag 1 september 2012

Tijdrit Wingene

Hallo

Morgen staat er - eindelijk! - nog eens een tijdrit op het menu. En niet bepaald een van de minste. De zogenaamde Haas van Wingene is de voorbije jaren door zijn verzorgde organisatie en puur hardrijdersparcours uitgegroeid tot een echte clash tussen de 'recreatieve' tijdritliefhebbers in Vlaanderen.

Ikzelf sta voor de derde opeenvolgende keer aan het vertrek. Twee jaar geleden werd ik 6de en vorig jaar moest ik alleen een oppermachtige Rudi De Boelpaep voor me laten. Ook morgen zal de concurrentie hoofdzakelijk van Rudi komen, maar ik verwacht eveneens een sterke en niet te onderschatten Hans Van den Buverie, onlangs nog winnaar van de Eandis Tijdrit in Oostende en - net als De Boelpaep - bezig aan zijn voorbereiding op de Monstertijdrit in Almere, eind september.

Voorts is het ook uitkijken naar Pascal Vanaudenaerde (vorig jaar 3de), Svenne Vangoethem (onlangs 2de in Oostende), Hans Spilaert, Dirk Verleyen (die twee minuten voor me start), Dieter Roman, Philip Dhaeyere, Tom Vandierendonck, Reinoud Amelynck, Dieter Moerkerke, Glen Vandevyvere en de broertjes Kobe en Flor Nachtergaele.

Ikzelf start om 10.32. Ik ga ervan uit dat een gemiddelde van 47 à 48 km/u nodig zal zijn om voor de zege in aanmerking te komen.

Tom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten