zondag 26 augustus 2012

Waardamme

Vandaag 11de (overall) en 9de (PK sprintduatlon) geëindigd in Waardamme. Winst was er voor Kenneth Vandendriessche, die daarmee ook zichzelf opvolgde als West-Vlaams kampioen.

Ikzelf voelde me heel goed en hield dan ook een voldaan gevoel over aan deze duatlon, eentje die met zijn 7 loopkilometers en 19 km fietsen - stayeren toegelaten! - totaal niet bij mijn capaciteiten past. Ik klokte de beste fietstijd (met een gemiddelde snelheid van 42 km/u en daarmee zowat een minuut vlugger dan winnaar Vandendriessche) op een parcours dat door de harde windstoten wel heel zwaar werd gemaakt.

Ondanks een meer dan behoorlijk slotrun - in het zog van Jente Samson, Kris Steyaert en Rinus Holvoet - kwam ik niet verder dan de 11de plaats, weliswaar slechts een minuutje na de tweede in de uislag, Belgisch kampioen kwartduatlon Gert Van Poucke. Ik werd ook 3de op het PK voor senioren, aangezien er voornamelijk West-Vlaamse beloften voor mij eindigden.

Later meer.
Tom




Met dank aan Pascal Vanaudenaarde voor de foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten